Då var det avklarat!

Happ här sitter jag nu efter en tuff kväll/natt!! lite smått bakis som man säger...Tänkte berätta lite om gårdagen :)

Vi kom dit vid 16 och då var det bara att förbereda all dricka och förrätterna som då var nå räkgrejs BLÄ!
Alla kom vid 17 så då gick jag och emelie ut för att dela ut "drickband" som kostade 100kr/pers som dom skulle ha under kvällen för att kunna ta vad dom vill i baren..Riktigt smart tycker jag!

Oså var det dags för fördrinkar.. Christoffer gick runt och tände ljus och jag stod där och bara kolla läget medan dom andra brudarna stod med fördrinkarna.. Efter en stund gick alla in och satte sig på sina platser och vi gick in i köket för att göra iordning till varmrätten..

Varmrätten bestod av nå riktigt gott kött med grönsaker, svampsås, sallad, potatisgratäng och bröd :)
Vid 19 tiden så var det dags att ta undan alla tallrikar osv, det var ju stressigt som bara den .. Efter all stress så var det dags för massa tal oså så då kunde vi chilla i köket .. äta lite oså :) (vi fick också gratis dricka) hihi

Tiden gick ..... klockan blev 22 helt plötsligt och då var det dags för efterrätt som var en bröllopstårta av 3våningar med rosor på och grejer, jätte fin!

Jag kan lova att det var KAOS i köket, hade ingen fungerande diskmaskin så efter allt så var det dags att börja diska.. fick diska ca 200tallrikar för HAND!!! kan lova att jag fick ont i ryggen men det var det värt.. fick som sagt en "lön" på 700kr :)  Efter all grisgöra så var det dags för FEST!!!!!!!!

Christoffer stod i baren och gjorde superduper goda drinkar till oss som jobbat :) Så man blev ju lite på lyset ;)

Tyvärr så har jag inga bilder.. jag vet att det var dåligt men jag hade fullt upp hela kvällen!
Gick hem till Sara vid 03 tiden och jag slockna direkt.. Blev väckt av Jerry (christoffers pappa) som ringde och frågade om jag ville följa med och plocka svamp "hmpf" nääee inte direkt.. haha

Sådär... nu vet ni hur allt gick till ;) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0