fredag

Ja idag var det skola igen ..hade bara skolfoto sen sluta vi hmm ROLIGT!

Gick ner på stan och träffa Emelie :) hon skulle leta efter skor tills imorgon men vi hitta inga skor som va passande :/
efter det gick vi hem till hennes och johans nya lägenhet som var jätte fin. Vi käkade makaroner och köttbullar SÅ JÄVLA GOTT!
Efter maten så fick jag lite feber.. frös fast hade ett brännande ansikte.

När jag och Christoffer kom hem till honom så var det mat igen och jag var proppmätt, god mat men var tvungen att avstå.. skulle kräkas annars...

Nu ikväll ska jag hem till min pappa i björklinge för imorgon ska vi till rosersberg på kalas och på kvällen blir det PARTY i sthlm :)
Orkar inte skriva mera nu ska börja packa! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0