SJUKT!

Inatt drömde jag sjukaste drömmen! drömde att jag var vid kungsgatan(swedbankautomaten) och där helt plötsligt så står sofia (filips) flickvän och hennes mamma vid ett chokladhjul. Jag tänkte fan va nice jag ska spela! jag valde numren 3-8 för 5spänn... pilen kom på nr 3 men så ser jag att sofias mamma snurrar på dendär jävla siffergrejen så det blir nr 2 och då blir jag fly förbannad och skriker JÄVLA KÄRRING DU ÄNDRA!!!! oså gick jag därifrån....då springer sofia efter mig och drar mig i håret

och jag ba: va i helvete jävla cp! så börjar värsta catfighten. Vi slåss och brottas vid alla människor men ingen gör nåt.. Sen efter tag så säger jag åt henne att jag orkar inte tjafsa med en tönt så jag går vidare till max sen helt plötsligt så står hon där bredvid mig och börjar prata och då är vi bästa vänner :S aja skum dröm säger jag bara!!!

 
 
Här har vi då galningen ;) sofia

Kommentarer
Postat av: Sofia Jonsson

Gillar drömmen som fan hahahahha

2009-08-18 @ 12:55:57
Postat av: sofia

haha nu jävlar ;D

2009-08-18 @ 19:16:48
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0