Nu är det över

Nu är den efterlängtade julen över, nu längtar man till sommar och sol igen!

Julafton var underbart mysig. Firade hos Christoffer på dagen och sedan åkte till pappa på kvällen. Jag fick massor av bra saker i julklapp bla en rosa/lila morgonrock av Jerry och Evalena. Av min käre prins fick jag "make up grejs" på 550kr :). Jag blir alltså sminkad, sedan smink för dom pengarna :) Och presentkort på kicks. Av pappa och Ingmarie fick jag och Christoffer en hel kasse med småmynt och biocheckar plus lite mer pengar :)

Av mamma fick både jag och Christoffer 1h thaimassage med olja. Så den ska vi använda väl! Vi firade jul hos henne igår (juldagen).  Tack för en underbar jul och underbar mat♥

Tyvär så har jag bara bilder från julafton hos familjen Palmred:












Bilderna avslutas med Liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0