Taberaset!

Förlåt mina läsare att jag inte skrivit på länge, men ni vet hur det är..Julklappsruschen har varit i vägen och massa andra saker. Men nu är den över så nu äntligen kan jag skriva :)

I söndags iallafall så var jag på personal fest och det blev nog för mycket av det goda för dem flesta där tror ja, men riktigt kul var det! Mycket dricka blev det, haha. Bilder kommer i slutet :)

Det började med att vi träffades på Kalas vid 5, sedan bar vi oss iväg till Flustret för julbord och lite annat smått och gott. Det blev många nubbar, shottar, cider, drinkar och ja ni vet, lite för mycket av det goda som sagt. Smsade Christoffer och bad honom komma och möta mig vid 01 tiden för då sa jag tydligen att mina ben snart inte kunde gå längre haha. Han kom och hämta mig oså tog vi taxin hem. Nu blir det inte dricka förrän nyår mina vänner :)


Dom här söta sakerna satt runt mig :)


Dags för äggleken


Petri va glad iallafall


Sara var på G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0