älskar mina vänner

i skolan idag så gick det hur bra som helst!!! blev jätte nöjd med alla saker jag gjorde (marmorering och ådring) jätte glad :) Efter det så gick jag runt på stan med sofia en liten stund tills jenny kom...Jag köpte 2par örhängen, en med dragkejda och en med gitarr på.. AS COOLA! Sen kom jenny :) och då gick vi runt och strosa lite.. Efter en stund så gick vi till landings för att snacka lite skit...och det var det mysigaste jag gjort på länge!! har verkligen saknat mina vänner, att bara sätta sig ner och prata lite, kändes JÄTTE mysigt.. har verkligen saknat de :)

Imorgon är det dags för pedagogisk ledarskap!! alla andra har ledigt utom jag för att JAG ska ha pedagogisk ledarskap :S KUL!? nejjjj.. jaja nu ska jag sluta skriva, vet inte vad jag ska skriva helt enkelt! CIAO

Kommentarer
Postat av: jg

vi älskar dig :)

2009-11-03 @ 21:28:13
URL: http://jennygronberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaa och saknar dig Sannisen! Vi som var så tajta förr.. det är vi ju fortfarande men då lekte vi nästan varje dag :D vi fikar oftare! kyss på häcken

2009-11-04 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0