ett svar skulle uppskattas!

Var hos vårdcentralen idag och checka foten. Dom skickade vidare mig till akis på röntgen för dom misstänkte en spricka (kul?) Väl på sjukan som tog rätt lång tid som vanligt så visade det sig att det inte var någon spricka, ingenting i skelettet som tur var! Men dom skulle skicka mina bilder till vårdcentralen för koll av ledband och muskelbristning.. Så vi får vänta och se om dom slår en pling eller ej! Tills vidare får jag ligga ner och ha foten i högt läge och inte ränna runt så mycket..KUL! hur gör jag med skolan imorgon är då frågan?! BAJS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Försök att ta dig till skolan.

VC ringer nog ska du se.

Vi hörs av i morgon

Älskar dig / Mamma

2009-11-26 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0