fy skäms på mig

Jag skäms verkligen. Fy på mig att jag inte har skrivit på cirka 1v. Men det har faktiskt hänt ganska så mycket!  I lördags hade jag träning iallafall och den gick jätte bra. Fick dock ett skott på foten av min tränare som gjorde riktigt ont, så är lite blå där nu men men det är smällar man får ta. Helgen var annars väldigt avslappnad. Skola i måndags som var ganska lugn också, hände inte så mycket. Började halv9 igår och slutar 11.20? haha rätt så slapp dag om jag får säga så. Hade match sen på kvällen borta i stockholm. Vi vann med 6-2, gjorde en ass. Jag var verkligen rutten, orkade ingenting, kändes mest som om jag var i vägen för alla andra :S men får skylla på att det faktiskt var första matchen för iår. 
 
Gick och la mig kl 02 inatt och vaknade halv 10 imorse. Började nämligen 10.40 idag så det var ganska skönt att sova. Gick dock till halv 4 men det vare värt. Min grupp hann lite mer på vårat arbete vi håller på med. Det vi håller på med är alkohol, samhället och ungdomar. Rätt intressant :) Ne nu ska jag hjälpa Christoffer att göra hamburgare! HÖRS

P.s lovar att jag ska bli bättre på att skriva hihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0