hockey hockey oså var det hockey

träning igår, träning idag och match imorgon.....kan det bli bättre? en som verkligen behöver träna är ju jag :)

träningen igår var väl sådär, gjorde illa mig! linda sköt ett skott, visserligen skulle hon träffa mål men sköt på mig ist, så nu är jag lite uppsvälld på benet. ajaj....benskydden är ju inte direkt dom bästa, dom sprack ju!

träning idag. 14-15,15! efter det drar jag, fia och krille till ikea och käkar korv för 5kr :D det är verkligen ett måste efter en lördagsträning. så gott!

ikväll så jobbar jag, börjar halv 10 och slutar väl vid stängnig (03.30) ush, orkar inte!! trött och har värk överallt haha

Kommentarer
Postat av: sarahJunhager

Tjena snygging trodde du inte att jag skulle hitta hit? Jag hoppas att du är ok i benet. Match dags i morgon då. Men jag missar tyvärr den då jag ska till Söderhamn över dagen med erica som ska spela match där uppe. Men lycka till och kör för glatta livet. Kramizz på dig

2009-11-21 @ 11:54:32
URL: http://123.minsida.se/junhager
Postat av: Sofia

Alltså IKEA kommer bli en tradition

2009-11-21 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0