jahapp.........

Jaja, nu har ännu en dag passerat våra liv! typiskt ..... helgen var väl sisådär. I fredags tog jag det bra lugnt, var ledig så var hemma och kolla idol och drack julmust! love it.. Somna kankse elva? haha

I lördags så var jag på 20års kalas hos Robin :) grattis grattis (igen) .. Sen åkte jag och jobba, började halv tio och sluta halv fyra blä.

I söndags så var jag och träffade mina småsyskon (tjejer) för första gången. Dom är då på min biologiska pappas sida.. Det var jättekul! Spelade kort och fika sen drog jag till Christoffer för att packa ihop lite saker för jag skulle nämligen till pappa i björklinge och fira farsdag ♥ pappa fick ett par tofflor där det stod "pappa är bäst!!" Jag sov där så det var väldigt jobbigt att gå upp imorse, gick upp 06.40 :O !! vanliga fall när jag sover i stan så går jag upp halv 8 om jag börjar halv 9.. men men idag har jag gått i skolan, hade måleri och det gick sketabra..eller, vi gjorde inte så vidare värst mycket.. Fick sluta vid tolv =) Halv tre så skulle jag till kiropraktorn med axeln och det gick också dunder! Han sa att jag var redo att träna men fick träna lugnt och om jag kände av nåt så var jag tvungen att gå av direkt från isen .. jaja ;) haha

Nu sitter jag här och äter julkalendern, är på nr 8 ! Tror Christoffer är på nr 11 ... haha gottegrisar som vi är!
Jag kan också tala om att min lilla bäsis håller på och lagar mat åt oss två :) det blir stekt potatis med falukorv och wokgrönsaker..

18.15 kommer Mattias (tränare) för att hämta upp mig ... ska nämligen träna ikväll redan! ska bli såå skönt. Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer...såhär mycket har jag nog aldrig skrivit! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0