blir aldrig bättre

ååh orkar snart inge mer......antingen är jag hes, har ont i halsen eller så övergår det till snorighet!? vafan har jag för fel i kroppen? vill faktiskt börja träna nu!!

Idag ska skulle jag ha träffat fia på stan men hon fick jobba över till kl ett sen så kunde hon inte träffas :/ men men ... ikväll ska jag ev på bio med Jenny, vi vet varken film eller tid. Sen halv elva så börjar jag jobba..rolig tid!

IMORN DÅ SMÄLLER DET!!! ska på halloween party i salabacke, woho hur nice är inte det!? men vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till? hjälp mig någon snälla :) PUSS KRAM

Kommentarer
Postat av: THE KING

hitt på en film då lillankan

2009-10-30 @ 13:29:32
URL: http://jennygronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0