herrejesus

Nu mina vänner är det kallt om dagarna! så jag tar bussen till skolan/jobbet nu ... för kallt för att cykla! LEDIG I HELGEN by the way, så jävla skönt!!! Christoffer vill till björklinge så det blir väl det på lördag:) tänkte åka hem till Emelie och Johan imornkväll och ha det lite mys, kolla lite idol osv :) nåväl...nu ska jag äta mat!

Förlåt att jag inte har skrivit på hundra år men jag har INGENTING att skriva om .. inte så roligt att skriva "hej idag har jag jobbat Hej då"  varje dag så jag väntar några dagar tills det har hänt lite saker ..

JUSTE måste berätta om min äckliga och läskiga dröm jag drömde inatt!!!!!!!

Drömde att jag och min mamma var hos mormor och morfar och att morfar var en massmördare så jag och mamma gömde oss i bilen. Men så hittar han oss och försöker rulla ner bilen i ett dike.. men jag och mamma hinner hoppa ur och då blir han flyförbannad och tar en motorsåg och sågar av sig huvudet sen ringer klockan!!!! Och som i alla drömmar så känns det så himla verkligt!! hahah lite töntigt men :D KRAM


Där är min massmördare till morfar haha nedå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0