Nu orkar jag faktiskt inte

Är fortarande sjuk! Ni som vill höra hur jag låter kan ju ringa mig fast nej juste NI KOMMER INTE HÖRA NÅNTING!!! nu har min röst tagit semester verkar det som..Kan inte prata, bara piper. Tänkte berätta lite om helgen  :) I fredags jobbade jag fast fick gå av vid ett så jag gick av och tog mig en öl och fick ta hand om rådynga Jenny Grönberg som knappt kunde stå på sina fötter haha. Cyklade hem vid stängning :) Igår så åkte jag iväg och kollade på min egen match i järfälla och fyfan va duktiga vi är! Vann med 4-1 :) WOOHO go go almtuna säger jag bara:) När jag kom hem sen så fick jag se att mina lilla älskling hade köpt blommor och tänt ljus i hela rummet, är han inte för söt? :) i just lööööv him ♥ Vid halv elva var det bara dags att gå till jobbet igen.. Fick stänga själv dessutom för första gången och det gick ju huuuur bra som helst :) Kom dock hem vid kvart över 5 men men fick sova ut till ett idag. Sen skulle vi iväg och köpa present till kusin Anna som fyller år imorgon men hade kalas idag. Fick lite fika och middag sen cyklade jag och Christoffer hem och nu ska vi poppa lite popcorn och kolla på the proposal (eller hur det stavas?) CIAO!

P.S Imorgon ska jag till en sjukgymnast för att kika in hur min axel mår och fika med Jenny:) Hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0