sista dagen....

...på praktiken idag!! Det kommer kännas urkonstigt att inte åka dit 3gånger i veckan och "slöa" ;) nemen...fika
oså.  Fick lite prylar därifrån som en "hejdå" present..Bla en tshirt, vattenflaska och ett anteckningsblock. Man såg på dom att dom inte ville att jag skulle sluta så det var ju roligt :) Men belive me, ill be back in week 10 :D hihihi ellerhurfan det stavas :S nåväl.... har tagit spruta idag också ... hepatit A för thailand, så då va det gjort.. Nu ska jag snart iväg och kolla på mitt gamla lag och se när dom har seriepremiär mot tullinge! HEJA ALMTUNA googoo :p fan va töntig jag är....nu får jag sluta! CIAO

p.s ska dricka mitt mango thé nu! ♥


Kommentarer
Postat av: filip

hepatit A spruta skulle du tagit innan du blev ihop med christoffer AHEAHEHEHAHA

2009-10-15 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0