jag dör av skratt

Dagen börjar verkligen ruttet, hur seg som helst!! men sen innan vi skulle sluta så sa våran lärare att vi skulle bara blunda och tänka på något.... alla blundar och tänker.....Sen skulle vi kolla och berätta vad vi tänkte på. Alla berättar sina saker som dom tänkte på och alla sa typ att ba: "aa jag tänkte på att jag var utomlands och låg på en strand med paraplydrinkar" men så säger en kille i klassen (en lite utomstående) att "aa jag drömde att jag var i norrland och fiska aborre och sedan så grilla vi och åt upp den" HAHAHHAHHA fyfan va jag skratta...(för mig själv såklart) det var verkligen en såndär dagens, då man bara är AStrött och skrattar åt allt.. ja ja nåväl, nu lär jag ta bussen ut till björklinge för jag och mamma ska fixa med mina försäkringspapper osv för axeln :) CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0