Torsdag

Jag måste ju bara berätta att jag är verkligen världens klant! Träffar Jessica vid bron som vanligt, kommer till skolan, vi börjar byta om oså stänger jag igen skåpet MEN glömmer nycklarna i skåpet! HUR FAN TÄNKER JAG? haha så det var ju bara och hämta Johan som fick klämma upp låset. Nåväl, vi fick låna ett lås tillsvidare iallfall så det var ju bra :)

Jag och Jessica blev nästan klara med våran rum, behövs bara en strykning till men det fixar vi på tisdag för att på måndag är vi LEDIGA!!!!!!! så himlans skönt. 

Efter skolan så gick vi hem till Jessica för att skriva lite på vårat projektarbete. Vi blev inte riktigt klara men mycket hann vi :) Efter vi skrivit klart blev vi lite hungriga så vi lagade våran favvomat (makaroner m. köttbullar) Mumsfillibabba! Joni, efter maten blev vi lite pruttiga i magen så det vibrerade bra i soffan må jag säga ;) hihi eller OJ vad sa jag nu? Äh, lite får man faktiskt bjuda på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0