ajjjjjjjj

F*ck alltså. När man äntligen börjat jobba så går armen sönder! nej men den gör svinont :( Jobbade igår och fick måla en liten fasad, tro mig det var jobbigt! & självklart fick jag måla över huvudet som jag inte alls får göra och självklart så fick jag ont. Imorse när jag skulle till jobbet så skulle jag dricka ett glas mjölk men det gick ju absolut inte, höll på och tappa glaset, hade så ont i min högerarm speciellt i axeln. Så fick ringa och säga att jag var tvungen att vara hemma :/

Nåväl, jag har suttit ute i solen hela dagen och massera min axel, riktigt skönt faktiskt! Och nu är Jessica påväg hit med lite glass så vi ska sitta ute på "ballen" och njuta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0