Förberedelser

Dagens allt: Mamma hämta mig kl 11 idag och då var det bara att röra på fläsket och åka och hämta bord och stolar på hennes jobb, vilket var väldigt jobbigt, fick gå upp och ner för massa trappor och stolarna var ju inte direkt lätta.

Direkt hem till kusinvitamin och packa upp allt. Ställa allt i ordning, duka och grejja! Blev finare än jag trodde med allt :) Sen gick jag, elin kusin, emma och elins pojkvän iväg och plocka blommor mitt ute i skogen så nu är jag helt uppäten av mygg känns det som så det kommer ju vara snyggt imorgon! Påvägen hem från skogen träffa vi på ormen olle, Haha! nej men då låg det en orm på stigen och elin börja nästa gråta, så larvig hon är ;)

Nu sitter jag här hemma och är nyduschad och nyrakad överallt!! Känner mig som en helt ny människa.
Upp imorgon 05.15, hujeda mig. Blir hämtad 06.45 för fotografering 07.10 i skolan sen är det full rulle hela dagen :D 

Skriver på lördag hur morgondagen blev! HEJS

Kommentarer
Postat av: elin

men jag hatar ormar så grovt! :(

2010-06-04 @ 23:04:42
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: du var jättesöööt :)



haha jadå helt okej men det kom sjukt mkt mygg på slutet jag fick 15 myggbett hahaha xD

2010-06-07 @ 21:48:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0