hoppas hoppas

SOMNA PÅ JOBBET IDAG!!! haha ja, det är sant. Efter lunchen så somna jag i en av fotöljerna :$ men men det får man göra när man jobbat natt och bara sovit i 3,5 h.

Efter jobbet åkte mamma och jag till Ikea. Där satte vi oss och fika och plötsligt så kommer det en man (40års åldern) fram till mig och tar mig på axeln och kollar lite konstigt på mig och tänker typ "fan jag såg fel, henne känner jag ju inte" Oså säger han: Va fina fläter du har? Sen går han bara iväg. Och mamma frågar om jag kände snubben men det gjorde jag ju inte. Varför säger man till någon att hon har fina flätor och inte "oj ursäkte såg fel, trodde du var någon annan?" haha aja roligt vara det iaf.

(Som sagt jag hade flätor i håret idag, två stycken inbakade.)

Kärnämnen imorgon då! Och det står BUGG på schemat (idrotten) WOHO! :)
Annars så ingenting mer.......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0