jag har världens bästa

I fredags natt när jag kom hem från jobbet så ligger mitt hjärtegryn över hela sängen. Jag ber honom snällt och flytta på sig så jag också får plats men icke så nicke. Frågar igen men han säger nej! Frågar en extra gång och då säger han nåt i stil med willyskortet, du har tappat det du får låna mitt. Haha vadå säger jag? Då säger han lite tydligare att "Du får låna mitt willyskort om du inte kommer in, du får låna det". Och då säger jag "- jaha tack älskling" Sen säger han: Sluta ignorera mig". Efter ett tag så kollar jag på honom och säger hur söt han är, då ger han mig det största leendet :D och allt dethär var i sömnen. Dagen efter så mindes han ingenting utav det han sa. Så underbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0