Underbar kväll

Kvällen började hos oss med sminkparty!
Efter det världens godaste mat, korv och fläskfilégryta med ris och sallad. Mums
Sedans dans i vardagsrummet med högsta volym med massa vin!
Vi gick vidare till Le Parc men där var det bara gubbar som lukta kiss.
Fortsatte till Gillet där mamma och resten befann sig men det var tråkigt så vi gick till kalas???????
Tog 2drinkar och sedan gick vi till Etage och röjde på dansgolvet!
Det vara rockabillydansband! Hur roligt som helst.
Fötterna värker ju ganska bra idag kan jag ju säga.
Hur ska matchen gå?























Innan sminkpartyt


Svärmor & jag

 Svärmor vs svärdotter


Tossen & jag


Jessica i full gång


I CAN JIVE I CAN JIVE!!


Anton körde gubbdansen, så otroligt roligt!


Jag & Adrian pigga och glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0