Sjukt kul

Jag har ju som sagt varit i sthlm och jobbat och det var ju som sagt en upplevelse, det ena hände efter det andra. Annas registreringsskylt på bilen hade låstnat!? Vi skulle montera upp hyllor men det gick ju som det gick, lite snett och vindt men men. Vi fick oss många goda skratt iallfall! Vi hade rikigt kul :)

Hade träning sent igårkväll också, så trött som jag var! Men det gick faktiskt lite bra, trodde jag inte skulle orka alls men det gick vägen. Träning ikväll också, då kommer jag förhoppningsvis vara lite piggare!

Juste!! Fick reda på att ett av lagen i serien har dragit sig ur. Katrineholm, dom vi vann med 0-6 mot har dragit sig ur! Dom poängen vi gjorde gills inte längre :( Vilket har gjort mig sur, gjorde ju 5 poäng den matchen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0