Hahaha dagens skönaste!

Det är ju bra att man förgyller andras dagar på arbetet iallafall :)

Vi har en lite väl religiös på jobbet som jag inte visste om?
Så då frågade jag honom lite saker:

Jag- Är du trogen?
Han- Jaaa? det är klart, du då?
Jag- Neeeej verkligen inte!!!
Alla- skrattar så dom dör!
Jag förstår ingenting och undrar om jag har sagt nåt fel, men jag kunde inte komma på vad felet var?
Sen kom jag på att jag hade sagt "trogen istället för troende". Sen skratta jag så det kom tårar!
Hjärnan tänkte troende medans munnen sa något heeelt annat, men men så kan det gå.

Fredrik fiser och säger att "fyfan va det luktar sperma"
Jag skrattar till döds som vanligt.. Jag förstår verkligen inte vart han får allt ifrån?
Vi har iallafall jääävligt roligt på jobbet, det är huvudsaken :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAHHAH äkta epan

2011-07-14 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0