Usch, hemska dröm!

Drömde en jätte hemsk och overklig dröm!

Jag och ett gäng inkl Christoffer sitter på palermos uteservering med Zlatan.
Och sen kommer massa thaior och försöker flörta med alla killar.
Ena tjejen tar med sig min Christoffer in på toaletten, och tjejen som tog med
sig Christoffer in på toan hade en tjejkompis, och hon visade ett sms till mig. Det
var från hon som var inne på toan med Christoffer och där står det
"Vilken lättfångad kille, jag får göra vad som helst bla bla..."

När Christoffer och dendär jävla tjejen kommer ut från toan så klappar jag till honom och tjejen
hånler mot mig! Då skriker jag att det är slut osv, men han blånekar allt han har gjort, och då berättar jag om smset och visar honom smset men han säger att han inte såg henne skriva nåt inne på toan...

Sen såg jag mig själv springa upp för "stadshusbacken" upp till salabacke! Packar alla mina saker och drar därifrån, sen vaknar jag helt tok svettig och tårarna rinner ner i kudden...

Snacka om hemsk dröm!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0