Back in buissnes!

Nu är jag här igen. Haft ett litet uppehåll som ni kanske märkt? Har jobbat som en tok, och på helgerna vill man ju inte direkt sitta vid datan och blogga? Vill som sagt ta vara på den lilla tiden man är "ledig".

Löning idag då! Jävlar va skönt det känns, skaplig var den också. Tackar man ju för!

Det har ju hänt en del under sommarn, men det orkar jag inte berätta! Ni som känner mig vet ju vad som har hänt osv :) Skulle tagit mig en vecka och skriva det plus att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde igår? :S

Mamma kom och lämnade en påminnelse idag på jobbet på en räkning som jag glömt att betala höhö. Vad tror ni jag gör? JO JAG GLÖMDE DEN PÅ JOBBET I MINA ARBETSBYXOR!!!!! haha jag dör.


Som ni ser så fryser jag idag, jävla bajsväder :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitunge.........älskar dig

2010-08-25 @ 17:30:58
Postat av: Christoffer

Sötnos! Du kunde inte motstå frestelsen när jag ställde upp din dator på bordet :) ses i morgon. älsklar dig!

2010-08-25 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0