Madde 18år

Happ, nu ska man berätta vad man gjorde igår ikväll.. blir inte så lätt!

Det börjar med att vi kommer dit vid 14 tiden och börjar käka lite lunch som då var massa olika pajer och sallad :) Riktigt gott!
Vid 16-17 tiden börjar vi göra iordning oss och sedan rullade alla andra tjejer in ... När alla hade kommit var det dags för mat. Det serverades potatisgratäng, sallad, bröd, fläskkarré med svampsås/beasås :) också RIKTIGT gott!

Vid 23 tiden var det dags för utgång i sthlm men det var ju inte direkt den bästa kvällen i livet.. Det började med att man hade SKIT ont i fötterna, plus att man blev helt otaggad genom att vänta på annat folk innan vi kunde gå till krogen..

Krogen var inte heller den bästa.. bara massa småttingar kändes de som, alla gick runt och vissla efter en och betedde sig som riktiga 08drägg!! usch för nollåtter ...

Jag och Emelie ledsnade fort så vi gick till centralen och yrade runt.. hittade ingenstans så vi frågade massa snälla vakter som hjälpte oss:) Vi hittade ett annat par som också skulle till uppsala vid 02tiden så vi haka på dom.. När vi väl sitter på bussen hem så är den proppfull men jag och Emelie fick iallafall sittplatser.. En kille som satt längst bak spydde i en påse det var inte så jätte nice BLÄ! luktade BAJS

Min underbara pojkvän
kom och mötte mig vid stationen sen vid 03 tiden :) <3 Sen slockna jag direkt när jag kom hem.. det var den kvällen de KRAM

 Det var alla bilder !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du känner inga trevliga nollåttor? Som vi till exempel?

2009-08-24 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0