rutten natt och dag

har inte kunnat sovit någonting inatt, snorig som fan och halsen krånglar!! blir ingen skola idag för min del.. Fick reda på igår också att det inte blir någon thailandsresa :( JÄVLA K*K också!!!!!!!!!!!!!!! Det går inga flyg till kiev dit vi skulle ha mellanlandat från och med 24oktober och framåt, de va ju jävla roligt att veta! NEJ...ska man skjuta sig eller? Får se om jag och Christoffer hittar någon resa eller så tar vi bara en sista minuten någonstans för jag ska INTE vara hemma över jul och nyår nu när man har skrytit om att man ska iväg :/ aja nu ska jag proppa i mig friskpiller (?) haha


Kommentarer
Postat av: gullan

A men vafan vad surt!! :O

2009-10-21 @ 18:51:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jessicalundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0