Fredag

Fick gå till skolan själv idag, Jessica messade mig imorse och skrev att hon hade spytt? Kul... stackarn :( Krya på dig verkligen!

Skolan var som vanligt på fredagar, allmänt seg!

Kom hem och då var det dags att gå direkt till luthagsrestaurangen. Dom har stans bästa pizzor kan jag lova! Fast jag käkade en kebab gyros tallrik, den var lika god!

När jag och Christoffer kom hem var lägenheten full av massa tanter och en gammal gubbe. Det var Evalenas jobbarkompisar. Dom skulle gå till afrorestaurangen som ligger här vid oss och käka för det var tydligen två st gamlingar som skulle gå i pension men jaja... Lägenheten var FULL!

När väl alla hade gått så var det dags för mig att gå också. Hade nämligen 1hs träning idag, rikigt skönt!
Kollade på let's dance när jag kom hem med Jerry. FAN att Rabih inte åkte hem eller dendär Marcus. Fyfan dom är riktigt stela... Någon som håller med? Ne nu ska jag sova, har träning 10.15-11.15 imorgon bitti! NATTI NATT♥


Kommentarer
Postat av: sofia

rabih skulle åkt hem!

2010-01-24 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0