ännu en bra dag

var jätte nervös när jag vaknade imorse, jag skulle ha en redovisning om hur man leder en grupp.. Det gick huuuur bra som helst :) jätte nöjd verkligen!! efter skolan skulle jag ner på stan för och möta jenny och då passade jag på att köpa christoffers födelsedagspresent :) hihi säger inte vad det är!! Sen kommer självaste gullungen när vi stitter på ett fik.  Sen ringer hans chef och vill att han ska jobba så han gick iväg och skulle jobba, han började halv 6 och slutar 11..stackars bäsisen som är sjuk  :( nåväl.. nu tänkte jag käka min favvomat spagetti och köttfärsås HAHA (jennys favvo också) KRAM



bättre mat finns inte


Kommentarer
Postat av: jennyfän

MUUUUUMS

2009-11-05 @ 13:52:29
URL: http://jennygronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0