en bra dag

Dock inte så bra att jag är hemma från skolan igen men vad ska jag göra? Har så jävla ont! Har fått en ny "böld" på foten som värker somf*n! Men nu har jag iaf dammsugit hela lägenheten och dammat hela Christoffers och "mitt" rum :) Jätte fint! Men såklart efter bara några minuter så kommer kattjävlen och kräks i sängen och på mattan. Då vart man inte så glad.. Tur att Jerry va hemma så han fick ta bort det hihi.

Ikväll ska jag träffa alla gamla tjejklasskompisar från högstadiet (9D) dock kommer inte två st (Hanna och Tinna) det var ju lite tråkigt! Men fan va kul vi ska ha, snacka gamla minnen osv, lite mys helt enkelt :) Kommer nog knäppa lite bilder också, så dom kommer antingen ikväll eller imorgon. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0