rutten dag

Vaknade halv ett idag sen satte jag mig och käka frulle med inkan. Efter det hoppade jag in i duschen och sedan var det dags att åka in till skolan för att stå där som en mupp och visa lite hur man gör på måleri, vi hade nämligen öppet hus.. vilket var väldigt tråkigt och onödigt. (17-20)

Fick vänta på bussen i 30min vid skolan så fick stå där och frysa sönder rumpan som inte alls var så skönt så nu är jag jätte fryssen :( . Har precis käkat lite mat och ska gå och ta bort sminket för att sedan gå och tula med min sötnos :)

Imorgon är det en hel skoldag. Börjar halv nio slutar 14.20! När jag slutat ska jag och Christoffer ner på stan för att ta en mysig fika :) Det blir en liten "våran" kväll imorgon.. ska bara ta det lugnt och kolla idol, mysa helt enkelt :) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0