fyfasen

idag mina kära vänner händer det något helt otroligt! Men det berättar jag snart :) igår var jag ut på Birger där det knappt gick att dansa!? jag menar, hur kul är det? Så jag, Pia och Sandra drog till Kalas där man verkligen kunde dansa :D ha ha ha ha..Sedan kom min käre pojkvän och mötte mig! JUSTE, träffade en VÄLDIGT gammal god vän igår.. Malin heter hon, hon var dock väldigt onykter men menade säkert det bra saker hon sa till mig :)

Aja nu tänkte jag berätta om vad som sker idag!!!!!! Jag ska nämligen träffa min biologiska pappa som jag aldrig träffat?! (hjälp) Han kommer aldrig någonsin i hela världen kunna ersätta den pappa jag har nu (Anders) .. För pappa Anders är ju han som uppfostrat mig på alla sätt och vis, det är ju han som är min pappa! Älskar honom väldigt mycket, men hur säger man att man ska träffa sin biologiska? Det är lite små jobbigt..Ingen annan verkligen ingen annan kommer kunna ersätta dig pappa Anders :) ♥ Nåväl, vad ställer man för frågor? "tjena hur läget, ska man kramas, skakar man hand"? Jag fattar ingenting ... jag ska sitta där tyst som en mus, det är nog det bästa så får han sköta snacket :)´

Ikväll har mitt lag match också mot västerhaninge :) LYCKA TILL! I'll be there  :) KRAM


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till gumman, det kommer gå bra.. jag lovar :)

2009-10-29 @ 09:45:39
Postat av: Jenny

du är modig, lycka till gummsan :D

2009-10-29 @ 12:08:38
URL: http://jennygronberg.blogg.se/
Postat av: Moster Camilla

Vad spännande! Håller tummarna att det blir ett bra möte. Kramis

2009-10-29 @ 14:07:28
Postat av: Sophie

Oj..lycka till gumman! Du får berätta sen!

2009-10-29 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0