huuujeda mig!

ojojojoj det var verkligen inte igår man skrev...förlåt till er som läser min blogg (typ 3?)! Nåväl det kanske har hänt lite saker på denna vecka jag inte har skrivit? Ska se......helgen som var så jobbade jag både fre-lör så det var ju inge nytt...igår så var jag på praktik, höll på och somna heeeela tin nästan var så jävla trött..men sen så kom minna och linus och hämta mig för vi skulle åka till mormor och hälsa på henne på sjukan men innan vi åkte dit så åkte vi till ÖB för att fördröja tiden, jag köpte en påse godis och en ny skitgod hudlotion...kanske inte så bra, men lukta jätte gott! Efter ÖB drog vi till IKEA för att käka lite middag :D 16kr för åtta köttbullar potatis/potatismos lingonsylt och gräddsås innan kl 17.00!!!!! BILLIGT säger jag...Sedan var det dags för sjukan dårå, ush tycker synd om mormor :( Hoppas verkligen du blir bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0