på bättringsväg

Gick till skolan idag fast jag kände mig jätte hängig imorse, är törstig hela tiden.. Tror jag är uttorkad eller nåt!Mina pengar rusade visst iväg idag, visserligen köpte jag bara nödvändiga saker :) så rätt stolt ändå!
inköpen blev nya skor, (jobbarskor,skolskor = svarta adidas (350kr) 6par strumpor (nike) som jag verkligen behövde, hade bara 2par strumpor innan som är jätte tunna. Sedan hämtade jag ut mina p-piller för 1år :) (100kr) Nu är jag hemma hos Christoffer, ska snart iväg och kolla på min träning eftersom jag inte kan träna, är fortfarande lite klumpig i halsen..Måste fixa min gricker också, skenan höll på och lossna så måste skruva lite :)

Nåväl, kanske skriver lite ikväll om ni har tur ;) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0