BUSSJÄVEL

Hej mina vänner! då har ännu en helg passerat våra liv ... en snäpp närmare döden HAHA!
Lite om helgen då ... jaa lördagen var ju bra, jobbade på som ett svin! mina fötter var ju döööende....


IGÅR: FYFAAN började inte bra alltså...skulle ner och vänta på bussen 20.15 nedanför min pappa i bjk men när vi är 6st som står där och väntar så kör bussjäveln bara förbi och den var inte ens full!! FAN VA ARG JAG BLEV

Sedan ringer en tjej som stod där till UL (upplands lokaltrafik) och frågar vafan 821 höll på med?! Dom svarade bara att dom fick information om att den bussen var full.. men det var den inte sa hon då och då sa han att vi kunde ta en taxi, MEN FAN pejjar han då eller!? jävla idiot... Så fick ta nästa buss som gick 21.10 så kom 30min försent till jobbet!! nee usch, så kvällen började ju inte alls bra .... Kommer till jobbet och ska in i garderoben så slår jag till knät så jag knappt kan gå...(?) typiskt! aja, bara bita ihop och forsätta jobba!

Nu orkar jag inte skriva mer... KRAM "skriver nog ikväll:)"


Kommentarer
Postat av: jenny

jag vet jag är bäst:D

2009-09-13 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0