ha ha ha ha ha

Förra inlägget skrevs av min käre pojkvän som ansåg att alla invalida bloggare skriver sådär...Nu kommer riktiga versionen!

Som sagt.......Jobbade idag från 20.45 - 23.45, var jätte lite folk + att jag bara hade sovit 3h igårnatt så behöver sömn. När jag går ut från jobbet så är det NÅGON JÄVEL som har PISSAT på min cykel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sanna blir arg och springer till en nisse (diskplock) och ber om handskar...Dom hade pissat på hela sadeln, låset och hela ramen! Åååååhh blir så sur...varför just jag?! Nu är jag hemma i välbehag och har slängt alla mina kläder i tvätten...blir cykeltvätt imorgon KUL!!!!! Ne nu ska jag sova, GOD NATT



KOLLA MIG DÄR BAK

Lite bilder från i fredags (25sep)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0