härlig dag!

Hej :) Idag vaknade jag kl 9..gick och käka frulle som då blev pasta och köttfärsås (gårdagens middag) SKIT GOTT! Sen vid 11 tiden ringde susanne min moster och fråga om vi skulle luncha så gick och luncha med henne på café linné..
Efter ett tag kom kusin Linus och fikade med oss... han kom där haltandes ;)  Sen skulle susanne hem så jag och Linus gick hem till Christoffer.. vi fick fika av Evalena och sedan gick vi ner till sirius och hitta en SKIT snygg soffa!!
 
Om en liten stund ska jag iväg till min praktik och prata med min handledare.. ska nämligen praktisera där på måndag:) ska bli kul kul .. KRAM



Här är soffan :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan gumman, Köpte ni en ny soffa? Den var jätte fin tycker jag. Längtar efter dig jag hoppas att vi ses i morgon. Många Pussar och kramar Mamma

2009-09-03 @ 19:58:56
Postat av: Anonym

Yes det gjorde vi! skit glada, den andra såg ut som ett bombnedslag!! och det bästa är att den bara kosta 300kr nere på sirius och den var heeeelt felfri! så vi gjorde ett mycket bra köp :) ses ikväll! <3

2009-09-04 @ 07:47:20
URL: http://sannasofiaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0