jobb jobb jobb

Hej sköna bloggen .. ojoj har inte skrivit på 4dagar nu, PEPPAR PEPPAR!

Lite om veckan: Hm veckan börjar som sagt med måndag med praktik som gick suveränt! TRIVS hur bra som helst :) Alla är verkligen jätte trevliga!
Dagen efter så blir det såklart tisdag och jag gör illa mig :/ Skulle linda in tapeter i plast men jag slår till mig själv :( blödde näsblod och fick ett "jack" på näsbenet, det var ju inte så skönt! Så kan knappt ta av sminket utan att jag kommer åt näsan :(

Onsdag: jaa som vanligt.. hade en lektion från halv nio till kvart över ett (pedagogisk ledarskap) som gick hyfsat bra :) sen inge mer med de.... tråk dag helt enkelt!

Torsdag: Då var det dags för praktik igen, mest dricka kaffe och prata skit :) fanns inte så mycket att göra den dan så det var slappt och skönt höhö!

Fredag: Lektioner hela dagen från och med halv nio till 14.20 så det var också rätt skönt .. sen var det dags att gå hem, duscha, äta och göra iordning sig för jobb!! Premiär för "kalas" (gamla people).. gick ju galant!! Träffa på många roliga, gamla kompisar sen gamla tider! riktigt kul och träffa er :) Kom hem kanske vid fyra tiden och slockna som en gris i sängen... TRÖTT!

Idag: jaaa, jobba igen på kulturnatten kul kul ..... men pengar pengar :D börjar halv tio så... Plockade svamp med inkan och pappa nyss :) hur kul som helst.. hitta lite grann men inte så mycket, kanske var i skogen 1h eller så :) nee, nu ska jag äta!! Skriver nog imorgon.. måste skärpa mig!! ska bli bättre att skriva lovar hihi KRAM

Kommentarer
Postat av: Fru Westerlund

Du måste verkligen skärpa dig med bloggen.......En bild på näsan hade ju varit bra.....Måste nu snoka vidare på andra bloggar......

Kram

2009-09-12 @ 18:43:38
Postat av: Sanna

Förlåt fru westerlund... men vafan, knäpper ju aldrig bilder!

2009-09-12 @ 19:48:52
URL: http://sannasofiaekman.blogg.se/
Postat av: en tjej som undrar

berätta allt om fru westerlund då sanna!

2009-09-12 @ 21:24:51
URL: http://jennygronberg.blogg.se/
Postat av: övertrött människa

..detsutom tyccker jag att din blogg äger! död åt fru W hahhaha

2009-09-12 @ 21:30:55
URL: http://jennygronberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kära jenny, fru westerlund är MIN MAMMA DAHAHHA

2009-09-13 @ 13:31:38
URL: http://sannasofiaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0