ruligt

Hej mina vänner..(ja ni som läser) *haha* Igår var en väldigt rolig dag/kväll!!
Träffar en av mina bästa vänner Sofia :) som jag inte träffat på jätte länge... varför!? Det roliga var att vi va och handla på gränby oså går vi in på gallerix för att hitta något till Emelie men så när vi ska ut därifrån så skriker Sofia helt plötsligt till och jag skrek typ lika mycket, då höll båda vi två på att gå in i en glasvägg!!! Fatta om det hade hänt då hade man ju legat där och skrikit av garv.. haha fyfan va kul det var :)

Sen på jobbet hände det också en rätt kul sak :p Det var en tjej som gick runt där och trodde hon var skit snygg.. Hade en jätte snygg klänning på sig och jätte fina högklackade! Men en sak var speciellt, HON HADE PAPPER UNDER SKON!!!! DAHAHHAHAH aja det hade vi roligt åt hela kvällen.. så fort hon gick förbi garderoben så dog vi av skratt... jag kan ju säga att jag har verkligen förlängt mitt liv :D hihi .. Nej skriver nog ev ikväll också :) KRAM



Vad gör jag med ögat!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0