så himlans bra!

hejhej, fyfan va jag är dålig på att skriva alltså.. men som jag sagt förut så händer det inte så mycket spännande saker i min vardag..skriver bara om dittan och dattan!!

Jag kan berätta att jag faktiskt fick låna en cykel av mamma.. den ska jag ha när jag åker till praktiken! OHJA fina bettan!  Till den så fick jag spritt nya lysen och en cykelkorg. Tack mamma ♥

Hmm vad kan man mer skriva om.............JOOO!!! fifan vilken rysar match igår! Zlatan vilken KING han är.. avgjorde sista sekunderna 2-1 till sverige OJOJ... nästan så man börja gråta nerå men fyfan vad jag, Jerry och Christoffer skrek HALLELUJA MOMENT!  Det var det...

Dagens: Jo idag surni så ska ev jag, pappa, christoffer och jerry åka och fiska i fyrväpplingen.. ska bli lite roligt om det ens sker, för min lilla söta syster har match idag så vi får se! aja nog om det nu .. orkar inte skriva massa saker bara för att ni ska ha nått att läsa hahha ;) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0