satan i gatan

hej mina vänner! Nu sitter jag här rätt så pigg, har sovit i ca 4h.. gick och la mig vi 04.00 och vakna vid 07.30?! jag menar hallå!!!!! jag borde vara jätte trött(?) Jobbade igår...förlåt för felet igår men jag började visst 21.30 och inte 20.45:)

Gjorde bort mig totalt igår!! Stod där och tuggade tuggummi medans en gäst kommer och TROR NI INTE ATT JAG TAPPAR NER MITT TUGGUMMI I HENNES VÄSKA?????? jojjurumensan....haha stackarn, jag bad om ursäkt men hon blev inte glad.. sara och sofia fick ju sig ett gott skratt medans jag stod där och skämdes :( hihi jaja kul var det iaf... så fick leta igenom hennes väska efter min äckliga tuggummi ...

I slutet av kvällen så fick jag fruktansvärt ont i mina benhinnor.. har nog inte alls rätt skor på mig :/ måste nog köpa nya,varma och bekväma skor.. har som sagt endast sommarskor! Nåväl...

Ska ut till björklinge idag för och fira Emelie min käre vän :) Grattis till dig som fyllde 19 i tisdags ♥ Sen blir det till och jobba ikväll IGEN .. öppnar då idag istället :) Får se om jag skriver nå mer senare idag, vill lägga upp bilder från jobbet igår men dom har inte kommit upp än! Seee Yaaa


Kommentarer
Postat av: jenny

hahhahaha typiskt du sanna! ahhahahhaha

2009-09-26 @ 21:35:32
URL: http://jennygronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0