blev match ändå konstigt nog

tränarn skickade sms imorse om att matchen idag skulle bli inställd men så ca 1h senare så messar han och skriver att vi ska vara beredda på match ändå? jaha vafan har hänt nu tänkte jag och trodde att tränarn hade fått hjärnsläpp...Men så iallafall så blev det match med 7st utespelare och 1 målvakt... Matchen gick väl sisådär, 5-4 blev det och vi kunde gärna ha vunnit för Västerhaninge var inte alls på topp!

Skott på foten har jag också fått....Det gör jätte ont! Den nuddade precis en nerv som går till stortån så jag kan inte böja upp den :/

Efter matchen åkte jag hem till pappa för och hämta lite målarverktyg inför morgondagen. När jag varit där åkte jag till mamma för och säga "Hej och välkomna hem" sen skjutsade Linus in mig till stan och nu sitter jag här och ska snart sova! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0