för kallt...

Brrrrr idag har det verkligen vara för kallt! Frusit hela dagen men det är väl också för att man är lite småsjuk, hoppas jag blir bättre till på onsdag för då har vi en viktig match som väntar oss mot AIK hemma.

Juste föresten så vann vi igår med 2-6 mot Tullinge :) Riktigt kul! Jag tror alla i det laget hade ADHD eller damp eller någon liknande sjukdom. Skrek gjorde dom hela tiden så fort man rörde dom. Inga mål för min del, som sagt, var väldigt hängig.

Idag kommer Elin och Jimmy hit på middag :) Det blir spagetti m köttfärsås min favorit rätt. Sen måste jag nog plugga på planglas A.. Har prov imorgon, men det är rätt lätt! Men nu sitter jag här i mjukisbyxor, tjocktröja, strumpor och morgonrock.. KALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0