jobb jobb jobb

Nu har jag jobbat i två dagar på ett företag som heter Graflunds, jobbar imorgon också...Jobbar som förvaltningsassistent. Har inte riktigt kommit i fund med hur man gör oså med datan men det lär man sig nog så småning om! Jag trivs jätte bra, alla där är hur trevliga som helst. Som sagt, sista dagen imorgon sen är det skola nästa vecka som gäller :/

Juste hade match igår med 10 utespelare? haha det blev 3-3 men ett mål och en om jag får säga det själv en skit snygg ass från min sida :)

Jaja nu väntar damkronorna kl 20 mot finland!! HEJJA HEJJA

Upp imorgon 05.45 dårå för att gå till tåget halv sju......tycker liiiiite synd om mig faktiskt, men pengar är det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0