oså blev det torsdag....

denna dag har varit seeeeeeeeg! skulle till tandläkarn idag kl halv 9 i storvreta.. lite låångt men vafan, duktiga är dom :) fick lägga på lite ny lagning..den gamla hade tydligen låstnat? jaja.....

efter tandläkarn vare dags för skola, blää! det första jag gör är att spilla ut kaffe på hela golvet? typiskt mig...
slutade halv två, rätt skönt! sen var jag tvungen att bege mig till min mamma och fixa med katterna o vise versa....När jag kom hem till torsgatan blev det middag och det bestod av korvstroganoff m ris! MYMS

Tränat har jag gjort denna tråkiga torsdag också, dock bara 45min varför vet jag inte men lagom var det.
Nu sitter jag här oduschad och hungrig... vet inte hur jag ska göra? duscha eller käka?.....help


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0