lördag/söndag

Ush och fy, har aldrig jobbat så tungt förut. Blev kallad både de ena och det andra (F***A & K*K) Nån utlänning vägrade vänta på sin tur så den lilla stackaren blev lite ledsen. Jag hämtade vakten iallafall så han blev utkastad! Så himla skönt ibland när folk står och skriker åt en oså är det bara hämta vaken så skickas dom ut. Riktig skön känsla. Lite power haha

Slutade 04.00 "imorse", somna kanske vid halv 6, man var ju tvungen att komma ner lite i varv också. Samling 10.30 idag också, fick sova i 3,5h!! Var lagom trött till matchen. Den gick ju inte alls som man ville. Höll på och kräkas med så :/

När jag kom hem så väntade en väldigt romantisk middag som min underbara pojkvän hade gjort åt mig :) Det var kött med svampsås, pommes, tzatziki, sallad och levande ljus. Riktigt mysigt och gott! Han är för underbar ibland, nästan så att man vill krama sönder honom :) ♥

Nåväl nu sitter man här helt död i kroppen. Ont överallt! Så skönt att man är ledig imorgon, det behövs vill jag lova. Ne, ska nog gå till sängen om en stund innan jag somnar här på tangentbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0