myspys

Nu sitter vi hos mamma och har precis ätit jätte god middag. Julmust finns här bredvid mig på bordet plus lite saltade smala chips :) Både Christoffer, jag och Emma sitter vid en varsin data. Christoffer har med sig sin, jag har mammas och pers och Emma sitter vid sin nya som hon fick i julklapp :) Alla vi är nördar!

Mamma sitter här i soffan och stickar ett par raggisar (raggsockor) åt Christoffer. Ett par blårandiga söta sockor. Blir väl att man sitter här ett tag nu :) Finns inte så mycket annat att göra här än att sitta vid datan, äta eller sova.

Imorgon blir det stan, då ska jag köpa en almanacka och försöka hitta ett par jeans! Blir nog inte så himla lätt med mitt sk "bigga ass!"

Nej nu ska jag nog vara lite social här hemma. Hörs! KRAM

Såhär söta är vi ikväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0