NYÅR

Förlåt alla bloggläsare, jag har haft lite jullov här på bloggen.. Har inte blivit så att jag har skrivit så mycket, har lite annat att göra :)

Men tänkte iallafall berätta hur mitt nyår var.

Det började med middag hos Filip med självaste Filip, Fia, Jessica, Christoffer. Det blev en skiit god fläskfilé som jag själv hade stekt med potatisräfflade kroketter nånting och beasås. Till det var det sallad och alkohol :)

Efter maten så kom två personer till, Oskar och Rasmus. Riktigt trevliga prickar! Rasmus är Jennys nya flört ;)
Vi satte oss framför tvn och kollade på MTV som "sög" rätt mycket om man får säga så. Det var inte värsta draget som jag är van med så jag blev lite deppig.

Christoffer tog med mig ut till köket och vi tog en diskusion som slutade med tjafs. Vi tog taxi hem och jag gick och la mig vid 01 tiden. Christoffer drog vidare till kalas och festade med våra vänner :)

Så man kan sammaställa nyår som ett kaos. Tänkte iallafall lägga upp lite bilder som jag snott från facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0