Finally

Äntligen är mina jobbiga naglar borta!!!!!! Nu känner jag mig mer som en människa. Innan kunde jag knappt göra saker och ting nu kan jag iaf "torka mig själv" (a) haha japp där bjöd jag på mig själv också!

Nej men skämt och sido, tog ett bra jävla tag innan dom försvann, fick sitta och fila bort dom en efter en och sen bryta av dom på nå vis, riktigt bökigt! Men nu äntligen är dom borta :D

Idag hade jag utbildning på Upsala färg och den var iof väldigt lärorik men fastna nåt? Nej givetvis inte...

Imorgon ska jag träffa Sofia Thörn och planera lite inför våran lilla "klassfest" som vi ska arrangera :) Ska bli urskoj! Ser fram emot det som fan.

Nej nu måste jag nog sussa fast först ta bort sminket och borsta gaddarna :) Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0