Riktigt glad!

Idag är en sån dag då man är riktigt glad känner jag! Iof blev jag väckt av min moster som ringde vid 9tiden imorse och fråga om jag ville med henne och ta en morgonkaffe. Givetvist så tackade jag ja och vi gick till café capuccino och tog en varsin kaffe, delade på en brio/salami macka och en stor bulle.

Efter vi tagit en "morgonfika" åkte vi hem till dom "gamlis" och satte oss i den grymma solen :) Så lite färg har man nog fått.

Vid 3 tiden skulle jag iväg till Sofia som jag berätta om igår :) Så nu har vi planerat klart och skickat ut mejl till alla i gamla klassen :) Det bästa med denhär dagen var att jag fick cykla på min nya cykel.. Jag måste bara säga det att FYFAN VAD JAG ÄLSKAR MIN CYKEL! Helt sjuk.... skulle kunna cykla hur långt som helst! haha


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Sv: visst är dom härliga :D str 36 ;D dudå?

2010-06-16 @ 20:24:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0